Igår kom mamma hem till oss för att lämna en barnvagn som vi egentligen skulle hämta.
Vi fikade lite och pratade, sen bestämde vi att jag och barnen skulle följa med in till stan för att shoppa lite.
Vi var nära att inte komma med sura bussen eftersom en annan mamma hade svårt att förstå att man får kompromissa lite när en enkelvagn och en dubbelvagn ska få plats på en liten buss🤦‍♀️

Dock behövde mamma rasta hundarna och vi behövde lämna av babyskyddet, eftersom att Pim skulle hämta oss efter jobbet.
Så det blev lite mer buss åkande än tänkt och när vi äntligen skulle gå på stan så var klockan nästan 16 och då skulle mamma möta en person för att köpa en baddräkt😔
Så jag fick gå själv med barnen...
Först slank jag in på H&M för att köpa strumpbyxor till dopet och på vägen ut hittade jag så grymt snygga kepsar😍
Jag kunde såklart inte låta bli😄

Sen gick vi till Igor, men jag kände verkligen inte för att strosa runt och titta på barnkläder...
Samtidigt vaknade Mikey och var hungrig, så vi gick till Espresso house och fikade.

När vi var på g att gå så ringde mamma, så jag gick till centralen för att passa in bussen så att vi kunde åka tillsammans.
På bussen hem till mamma så ringde Pim och så att han var på väg hem till min mamma för att hämta oss.
Vi valde att åka så fort vi kom fram och så köpte vi lite Garlic and ginger🍜
Namn:

E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:

Skriv din kommentar här:

Kom ihåg mig?