Blev inte mycket sömn denna natt heller, men magsmärtan försvann efter att Pim köpte hem medicin💊
Jag fick så ont och rapade luft som smakade magsjuka, så tillslut kunde jag inte äta och knappt gå eller andas...
Pim tog barnen och körde hem mig och drog iväg med Jocke.
Även om jag inte lyckades sova så fick jag andas ut och fokusera på mig själv❤
Enligt Pim så har han exakt samma symptom när hans galla är på g att spöka...det blir värre av det mat och stress.
Så nånting är det min galla eller magkatarr, vilket som så är det samma medicin som gäller.

Idag gick jag till apoteket och tänkte köpa ordentlig nässpray till Mikey och kanske något som lindrar hostan, han hostar så att han får ont och får svårt att andas.
Men nej, jag måste ha ett larvigt godkännande av en läkare, men grejen är att läkare ALLTID nekar våra barn hjälp, oavsett vad det är.
De ville inte ens kolla på Ricki när han ramlade och fick en inbuckling i skallbenet🤬
Andra barn som har falsk krupp får mediciner och tas på allvar, Ricki skickas hem med ordinationen "frisk luft"😒

Som tur är så hade vi tydligen redan en inbokad tid till bvc imorgon, som jag självklart glömt bort😆
Mikey fick testa sittdelen idag och det blev inget panik skrik som annars😃
Namn:

E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:

Skriv din kommentar här:

Kom ihåg mig?