Igpr var vi till Johan och Matilda i Skultuna, de bjöd in till påskfirandet och det blev såå lyckat.
Alla tog med mat av olika slag, jag tog med åt Ricki så att han slapp allergier, han åt dock bara lite potatis av det jag erbjöd och sedan var det räkor, prinskorv och hemmagjorda köttbullar som gällde🙈
Men han smakade iaf på laxen, avokadon och min egen gjorda Cream fraiche.

Vi var de enda som hade mer fika, för Johan och Matilda hade redan köpt MASSOR av godis!
Ricki delade skål med Elin, hon fick en egen pga allergier.
Penny uppskattade mina muffins och mim och Johan gillade min sockerkaka med glasyr😊

Det blev en väldigt rolig eftermiddag, Kom spolade ut en öl över Micke, Elin tappade nappar i kaffet så att det stänkte över bordet och Ewa hällde must över vitrinskåpet 🙈
Barnen lekte som tokar och Ricki hittade katterna men lät dom konstigt nog vara ❤
Ricki och Mikey fick påskägg och presenter, godsedjur (Diddi till Mikey och det är ju hans favorit), lite godis till Ricki, klämmisar till Mikey, såpbubblor, varsin porslin höna, Ricki fick en lysande vagn yill brio tåget och lite bilar.
Mikey skötte sig förvånansvärt bra!
Han flyttadr glatt runt till olika personer och blev endast missnöjd innan maten då han själv var hungrig och trött och sedan när vi skulle hem, men han somnade snabbt i babyskyddet ❤

Idag ska vi hem till min mor för att äta mer påskmat, inte lika mycket dock, hon brukar vara duktig på att hålla ner mängden 😊
Namn:

E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:

Skriv din kommentar här:

Kom ihåg mig?