Igår när Pim slutade jobbet, så åkte vi till Westerqwarn för att vara med på måndags träffen för första gången.

Behöver jag säga att Ricki var överlycklig?
Alla bilar, alla motorer som mullrade högt och dessutom motorcyklar och mopeder!
Vi träffade även min mosters sambo, han hade åkte moped från Västerås med ett gäng andra.
Vi tog en fika och kollade på lite bilar☕

Sen tänkte vi käka pizza, men åkte istället till Bolunda för att klappa på lite hästar.
Dock var det bara en häst i stallet, en som jag inte kände igen, han var super trevlig.
Senare fick jag veta att han hette Viking och bara skulle sova över för natten. 

Jag och Ricki tittade oss omkring och blev då inbjudna på fika av min pappas kusin.

Alla var hos Annika, det var tydligen kalas men födelsedags barnet hade gett sig av.
Så vi pratade lite och Ricki fick se när en motorcykel startade och åkte, lycka!
Sen ville Annika och hennes man kolla på Forden och självklart sa vi inte nej😉




Namn:

E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:

Skriv din kommentar här:

Kom ihåg mig?