I måndags var jag och grabbarna till sjukhuset för att träffa en barnläkare.
De hade tydligen tagit prover för att se över blodstatusen och de vita blodkropparna, de hade alla varit skyhöga innan pga allergierna, dessa hade nu sänkts 👍

Vi ska få provocera ägg eller havre, vi får själva välja och förhoppningsvis kan vi göra det samma med korn, vete och soja snart.
Vi fick mer Mildison utskrivet + en lite starkare salva, för de fläckar som aldrig riktigt försvinner, dessa fläckar är inte pga allergier.
Dessutom fick vi nu en inhalator utskriven!
2 mediciner, en för morgon och kväll, pga misstänkt förkylningsastma och snarkningar och en snabbvärkande för mer akuta situationer, som tex intag av mjölkprotein eller jordnöt.
Läkaren tyckte som mig att det var konstigt att vi inte fått någon utskriven innan, med tanke på hans starka reaktioner.

På Tisdags kvällen slog tanken mig om en nessecär eller liknande åt dessa saker, så att man lätt kommer åt dom om något akut sker.
Så på Onsdagen beställde jag av en privatperson och fick den hemkörd på kvällen😍
Namn:

E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:

Skriv din kommentar här:

Kom ihåg mig?