Igår kväll blev Mikey super trött och fick separationsångest, detta resulterade i skrik och pappa dag bara en stund...
Så fort han hamnade i min famn så somnade han, så Pim fick skära upp Pizzan åt mig så att jag kunde äta utan att väcka lillen❤
Till efterrätt fick vi chokladpudding, Rickis blev dock aldrig stel...jag börjar tappa hoppet om Nutramigens kokbok 😞

När vi ätit klart så slängde jag upp fötterna i soffan och så såg jag att Ricki såg helt förkrossad ut, men jag fick ingen reaktion när jag frågade vad som var fel.
Så Pim lyfte upp honom och de mös en stund, Pim trodde att Ricki var svartsjuk och han kunde inte haft mer rätt.
Ricki hoppade ner och kröp upp till mig, han somnade snabbt och där satt jag, med mina älsklings grabbar och bara mös❤
Namn:

E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:

Skriv din kommentar här:

Kom ihåg mig?