Igår var jag på mitt andra föräldramöte.
Vi fick testa olika stationer för att lära oss vad barnen lär sig på förskolan. 
Det pratades om hur förskolan har fått betydligt bättre omdöme från oss föräldrar, de tänker digitalisera mer(vilket jag och Pim egentligen är emot), det pratades om Tyra appen och en förälder tog upp att alla måste skärpa sig när det kommer till tex magsjuka, jag inflikade då att pga andras oförsiktighet så smittades Rickis lillebror när han var så gott som nyfödd. 
Jag hoppas att folk tog till sig och slutar lämna sjuka barn för tidigt.
Reglerna förtydligades också.
Nu går det tex vattkoppor och det känns som att alla utom Ricki har fått det 😅

Sek bjöds det på kaffe/te och muffins som barnen gjort 😍
Namn:

E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:

Skriv din kommentar här:

Kom ihåg mig?