Igår var första dagen med fysiskt jobb och även om det inte var speciellt tungt, vi lyfter max 20 kg åt gången, så blev jag jäkligt trött.

Jag hade ont i fötter och ben, var så trött i skallen att jag inte fattade vad Pim sa och jag märkte av mina dåliga järnvärden.
Jag somnade till och med på soffan efter middagen😅

Idag var det betydligt jobbigare att ta sig upp ur sängen, för trotts att jag var helt slut i kroppen så ville inte hjärnan släppa rutinen att gå igenom allt jag måste hinna med innan jobbet🙄
Pim är hemma och vabbar idag, det går magsjuka på förskolan och Mikey bajsade löst, så han vill ta det säkra före det osäkra.
Det betyder att jag åker buss in till stan idag🚌

Klockan ringde 05.00 men jag kom inte upp förns 05.30 och nu väntar jag på att kaffet ska bli klart☕
Namn:

E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:

Skriv din kommentar här:

Kom ihåg mig?