Det har hänt så mycket!
Jag har jobbat, vabbat, varit sjuk och vi har flyttat 😱

Just nu är jag sjuk, men har jobbat Tis - Tor och jag jobbar på söndag 😅
Vi har flyttat till en lägenhet Skultuna, bokat nya tapeter till sovrummen, shoppat på Ikea och tro det eller ej, men efter 7 år tillsammans så har jag och Pim skaffat tv kanaler! 😂
Urukhi var ute på blocket ett tag, men vi bestämde oss för att kämpa och göra honom till en lägenhets hund istället för en vaktande villa hund...han har fått en dag matte som går flera långa promenader med honom ❤
Anonym

Med tanke på Folkhälsomyndighetens rekommendationer så SKA du stanna hemma vid minsta förkylningssymtom. Det innebär inte att jobba o springa på IKEA. Så fruktansvärt respektlöst o egoistiskt i dessa tider!

Svar: Jag var inte sjuk när jag var på Ikea🤦‍♀️
Och jag jobbar på lager på ett sjukhus, cheferna har godkänt att jag jobbar eftersom att jag inte träffar andra människor, mina kollegor får dock inte utföra sina jobb utanför lagret om de får minsta snuva.
Om jag inte skulle få jobba så hade jag inte blivit inplanerad på jobb🙄
snekysnake.blogg.se

Namn:

E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:

Skriv din kommentar här:

Kom ihåg mig?