Man hade ju kunnat tro att vi ska ha en lugn helg nu när Corona härjar och barnen är förkylda, jag fick till och med vika mig och använda KRY igår för att få tag i en läkare ang Mikeys ögoninflammation som inte ger sig..
Men idag ska vi till huset och hämta det sista från lägenheten, slänga mer som blev förstört i alla översvämningar som blivit, städa lite och reparera skador som vi orsakat😊

Jag, Mikey och hunden startar dagen tidigt och nyttigt.
Activia till mig och Mikey, han fick extra blåbär och hallon i sin, Oatly till honom och apelsin juice till mig 🥛🧃
Urukhi äter torrfoder med torkade och krossade rödbetor, Multivitamin olja och blåbär🐕

Jag hade gärna stannat hemma och mediterar, målat och läsa mina nya böcker🥰
Men det får jag ta i kväll❤
Dessa böcker och ljus fick jag för 81 kr när jag blev medlem hos Livsenergi.
Häxans Trädgård har jag önskat mig sen den kom ut och Modern Magi är fylld med intressant information🧙🏻‍♀️
Namn:

E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:

Skriv din kommentar här:

Kom ihåg mig?